Benim Doğum Günü Pastamın Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

16 Kasım 2013 Cumartesi

Benim Doğum Günü Pastamın Tarifi


Eğitimi : Benim Doğum Günü Pastası

Ahhhhh ... geri olmak güzel . Evet , benim aradan dönen . Soooo ... ne kadar olmuştur ? Peki, son zamanlarda taşındı ve hala açma ve yapılacak düzenleme oldukça çok şey var . Ben de arkadaşları ve ailesi için ( ve cupcakes ve tatlılar her türlü ) meşgul yapma kek oldum . Evet , biraz telaşlı oldu ama şimdi işler biraz aşağı yerleşmiş ki , sonunda benim blog geri alabilirsiniz. Vay

Ben de benim doğum günü kutlandı ve bu yüzden kendimi bir pasta yapmaya karar verdi . Dürüst olmak gerekirse , ben her zaman kendi doğum günü pastası yapmazlar . . Bazen istiyorum bir fırın ( , her zaman benim çocukluk geri getiriyor Kırmızı Kurdele Bakeshop Ben tür için yumuşak bir nokta var) bir tane satın Ama kendi pasta yapmak yaptığınızda , sadece onunla eğlenin . Ben benim için herkes için güzel kek yapmak , neden değil , anlamaya ?

Tasarım düşünüyordum , ben gerçekten pembe ve kadınsı bir şey istedim . Ne diyebilirim ki ? Ben kalbinde bir girly kızım . Ben şimdiye kadar öğrendiğim teknikleri en çok kullanılan - fondan verilirse aplike çiçek . Hatta biraz serbest resim yaptı
/> olarakpasta lezzet için
bu yüzden oğlum zevk verebilir . Ben pasta katmanları arasında basit şurubu biraz drizzled ve doldurdum krem peynir buzlanma . Basit şurup (ayrıca kek şurubu olarak da adlandırılır) ekleyerek kek nemli tutmak için en fırıncılar tarafından kullanılan çok yaygın bir tekniktir . Basit şurup yapmak için , sadece şeker ve suyun eşit parçaya birleştirmek veşeker eriyene kadar ısıtın . Ayrıca basit şurubu lezzet eklemek için bu Grand Marnier , Amaretto veya Kirsch gibi likör ekleyebilirsiniz

Yani burada benim doğum günü pastası dekore nasıl ...

. IMG_6993

iki katmanlı bir pasta kaplı bir 8 inç yuvarlak ve 10 - inç yuvarlak oluşuyordu beyaz haddelenmiş fondan . Ben aldı bazı " . Boya " gül taç yaprağı pembe renk yapmak için biraz votka ile yapıştırın ve seyreltilmiş Ben fondan üzerine dabrenk için bir kağıt havlu kullanılır . Ben için kullanılan aynı boyama tekniği Mini düğün pastası geçen yıl

Ben de yaptı . Fondan çiçek Aplikler ve ​​ iki farklı tonlarını kullanarak resmetmiştir altın cila tozu . Ben de aynı altın cila tozu kullanarak her çiçek arasındaşerit testere tasarım el - boyalı .



fondan kayar Ben kesinlikle benim kek onları dahil etmek vardı hemen hemen benim imza tarzı vardır. Ben alt katman ve üst katman için S - şeklinde verilirse için C - şeklinde verilirse yaptı. Her katman temel etrafında bağlı ve ile boyanmış siyah buzlanma renk .

My Birthday Cake

kullanılan bir FMM dokulu dantel kesici katmanlı alt için fondan şeritler üzerindeki desen oluşturmak için . Bir fondan çerçeve nasıl birkaç yıl önce Ben göstermek için kullanılan aynı tasarım var . Ben pasta üzerine fondan şeritler bağlı sonra, altın cila tozu ile boyanmış .

slice of birthday cake

İtiraf lazım . Bu pasta emin bana özel hissettirdi ama gerçekten benim gün oğlum bana "Happy Birthday Pasta Yazıları " şarkı dinliyordum ve sonra banamum :-)

dışarı darbe yardımcı tepesinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages