Avokado Dondurma - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

24 Kasım 2013 Pazar

Avokado Dondurma


Avokado Dondurma 
Fotoğraf Kredi : Christian Somera 

Ben serin havanın tadını başlamıştı Sadece zaman , tekrar ısınır ! Peki , benim favori dondurulmuş davranır başka bir paylaşmak benim için çok geç değil sanırım. Bu benim babaannenin avokado dondurma almak benim olduğunu. O kadar zengin ve kremsi ve en iyi yanı, bir dondurma makinesi iki bunu yapmak gerek kalmamasıdır :-)
Avokado Dondurma
Avokado Dondurma < / b >
1/2 yaklaşık 1 litre yapar < / i >
Alerjenler : içeren süt < / i >

1 1/ 2 su bardağı çizilmeye California avokado ( ) yaklaşık 2
1 çay kaşığı . limon suyu
14 oz . yoğunlaştırılmış süt
1/2 su bardağı süt
krema 1 su bardağı
2 Tbs toz şeker

bir blender veya mutfak robotu , püre avokado ve limon suyu yılında kadar şekerli olabilir pürüzsüz . Şekerli yoğunlaştırılmış süt ve süt ekleyin. Kenara koyun .
/> Büyük bir karıştırma kapta,krem şanti ve şeker iki yumuşak tepe yendi <br . Kombine kadar avokado karışım ve karışımı dökün. Bir hava geçirmez bir kaba aktarın ve en az 4 saat boyunca dondurma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages