Anti - dostu Çikolata Muz Pops ( Vegan ) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

23 Kasım 2013 Cumartesi

Anti - dostu Çikolata Muz Pops ( Vegan )


Anti - dostu Çikolata Muz Pops ( Vegan )

Eğer ısı yenmek için bir alerji dostu dondurulmuş tedavi mi arıyorsunuz ? Bu çikolata muz çıkar deneyin . Çocuklarım onları seviyorum ! Ben kullanılan Enjoy Life çikolata mega parçaları ve Spektrum organik kaplama için kısalma . Ek bir krizi için , ben gevrek kahverengi pirinç tahıl bunları devirdi. Hatta bunları yaparken yer çocuklar alabilirsiniz.

Anti - dostu Çikolata Muz Pops ( Vegan )Ben denedim başka varyasyonu ayçiçeği tohumu yağı ince bir tabaka ( yaymak Sunbutter ve ​​ Trader Joe markalar Ben tüm muz çıkar üzerinde ve daha sonra onları dondurma ) gibi bu . Sonraçikolata kaplama ile kaplı ve gevrek pirinç tahıl bunları devirdi. Ben de gökkuşağı bazı fog kaplı . Çok güzel

eğlenceler ve donmuş bu eğlenceli yaratıcı davranır :-)

. Banana Pops

< b > Anti- dostu Çikolata muz Pops ( Vegan ) < / b >
yapar 8 muz çıkar < / i >

4 olgun muz
1 su bardağı Enjoy Yaşam çikolata megachunks ( aynı zamanda Yaşam küçük cips keyfini çıkarın kullanabilirsiniz )
2-3 çay kaşığı. Spektrum organik kısalma ( aynı zamanda Spektrum organik hindistan cevizi yağı deneyebilirsiniz )
1 su bardağı gevrek kahverengi pirinç tahıl ( veya normal gevrek pirinç tahıl )
buzlu şeker çubukları veya lolipop


Peel ve yarım çapraz her muz kesilmiş ve her yarımkesme tarafına bir buzlu şeker çubuğu veya lolipop sopa yerleştirin . Bir tepsi koyun , en az 2 saat dondurucuda plastik wrap ve yer ile veya dondurulmuş kadar kapsamaktadır.

orta ısı düşük üzerinde , bir benmariçikolata ve kısalma eritin ve su kabın alt dokunmadan olmadığından emin olun . Ateşten alın . Sığ bir tabak ya da bir plakaşişirilmiş pirinç tahıl yerleştirin . Kat ( daha eşit size kat yardımcı olmak için bir kaşık kullanabilirsiniz) çevirerek ,çikolata kaplama içine donmuş muz batırın ve hemen gevrek kahverengi pirinç tahıl rulo . Mumlu kağıt kaplı bir tepsi üzerinde yerleştirin . Hemen servis veya plastik örtü veya mumlu kağıt ayrı ayrı sarın ve en fazla 2 hafta için dondurma.

Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir ücretsiz numune kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve seninle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages