Alerjik Mikrodalga Brownie 5 dakikadan daha az ! - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

18 Kasım 2013 Pazartesi

Alerjik Mikrodalga Brownie 5 dakikadan daha az !

Mikrodalga Brownie 5 dakikadan daha az !

Tamam , benim anlar var ben vanilyalı dondurma büyük bir kepçe ile tepesinde gerçekten gerçekten bir çikolatalı brownie için özlem ve ben beklemek istemiyorum . Ben ön ısıtma , ölçü , mix , dökmek , fırında ve daha sonra serin istemiyorum . Uzun bir deli gün oldu , ben öldüm yorgunum ve tüm sıcak yapışkan kek olan istiyorum ve ŞİMDİ istiyorum ! Peki , ben kurtarmak için benim acil mikrodalga kek var çok şükür .

Yumurta -Alerjik Mikrodalga Brownie ... 5 dakikadan daha az !Yapmam gereken tek şey ıslak malzemeyi ekleyin ve mikrodalga zap bu yüzden bile benim dolapta bir premix çanta var . Aaaaaaahhhh .... ÇİKOLATA CENNET :-)

Yumurta -Alerjik Mikrodalga Brownie ... 5 dakikadan daha az !
empty bowl

Evde Brownie Tarifi 
yapar bir porsiyon 
Anti Not : buğday ve süt maddeler içerir 




2 Tbs . eritilmiş tereyağı veya margarin izin
2 Tbs . süt veya su
1/4 çay kaşığı . vanilya
4 Tbs . şeker
2 Tbs . kakao tozu
2-3 Tbs . un
2 Tbs . tuz
tutam />
vegan alternatifleri için : kullanımı bitkisel yağ yerine tereyağı ve yerine düzenli çikolata yerine, yaşam veya Çikolata Rüyası marka çikolata keyfini çıkarın kullanabilirsiniz . Sen Rice Rüya dondurma yerine çilek veya muz ile vanilyalı dondurma ya da üst kullanabilirsiniz .
/> Küçük bir mikrodalga kapta, eritilmiş tereyağı , süt ve vanilya özü karıştırın <br . Şeker , kakao tozu , un , çikolata ve tuz ekleyin. Kombine kadar karıştırın. 1 dakika ve 30 saniye boyunca YÜKSEK üzerinde mikrodalga . 1 ile 2 dakika soğumasını bekleyin . Çikolata şurubu ile dondurma ve dense bir kepçe ile üst .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages