İncirli Cevizli Kurabiye - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

25 Haziran 2013 Salı

İncirli Cevizli Kurabiye

İncirli Cevizli Kurabiye Tarifi ile şimdi sizlere harika bir tat tarifi ile karşınızdayız.

incir kurabiye
Bu tarifimi de kursta öğrendim .Ben mekan çalıştırdığım için özel kurs almıştım.Amatörlerin gittiği kurslar sekiz on kişilik oluyor ve hergün olmuyor.Ben on gün teke tek hocayla çalışarak aldım bu kursu ve hepsinis atma şansını elde ettim.bu nedenle tariflerime güvenebilirsiniz.

Malzemesi:
100 gram rivyera zeytinyağ
62,5 gram margarin
1 yumutra sarısı
5 adet zar şekinde doğranmış kuru incir
100 gram kırık ceviz
10 gram kabartma tozu
100 gram toz şeker
212,5 gram un (sinangil normal un)

Yapılışı:
Margarin dışarda bekletilmiş olmalı,incir ve ceviz dışında tüm malzemeleri yoğuralım,sonra incir ve cevizi de ekleyelim karışıma.Karışımı streç folyoda 20 dakika buzdolabında bekletelim.Ceviz büyüklüğünde toplar yapıp kağıt yada silpat serilmiş tepside 170 derece ısıtılmış fırında 12-15 dakika pişirelim.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages