KURU BÖRÜLCE SALATASI - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Nisan 2013 Salı

KURU BÖRÜLCE SALATASI

KURU BÖRÜLCE SALATASI

Herkese sağlıklı,huzurlu ve çook lezzetli bir hafta diliyorum.:)))))))
Haftanın ilk tarifi börülce salatası,çok severdim ama çocukları emzirdiğim dönemlerde sütümü arttırdığı için öyle çok yerdim ki,bıkkınlık gelmişti...Bu yüzden uzun zamandır yapmamıştım.
Birkaç blogda börülce salatası görünce canım çekti ve en zeytinyağlı ve soğanlısından yaptım bir tabak dolusu..:)
Özlemişim ve hiç görmemiş gibi yedim..:)))
Henüz denememiş olanlar varsa,börülceyi fotoğrafta göründüğü gibi değil zeytinyağını biraz bol tutun ve doğranmış siyah zeytinde ilave edebilirsiniz,çok yakışıyor ama börülce ve siyah zeytin bir arada benim midemi delirttiği için ben karıştırmıyorum.Ayrıca yeşilliğini ve soğanını eklemeden önce yağ,limon ve tuzunu karıştırıp birkaç saat bekletin..Bekledikçe börülcenin lezzetine lezzet katıyor..:))
Ayrıca deniz börülcesi tarifim içinde buraya tıklayıp bakabilirsiniz.


Kuru Börülce Salatası için Malzemeler :

  • 2 su  bardağı kuru börülce
  • 4- 5 tane taze soğan ( miktarı isteğe göre)
  • Yarım demet maydanoz
  • 2 küçük domates 
  • 2 diş sarımsak
  • İsteğe göre 4-5 tane doğranmış siyah zeytin
  • Zeytinyağ
  • Limon suyu ve tuz
Hazırlanışı :
  1. Börülce 1 gece önceden ıslatılır ve ertesi gün yumuşayana kadar haşlanır.
  2. Haşlanan börülcenin yağı,tuzu ve limonu ilave edilerek karıştırılır ve birkaç saat bekletilir.
  3. Daha sonra ince kıyılmış yeşillikleri ve minik doğranmış domatesi,ezilmiş sarımsağıda ilave edilerek karıştırılır ve servis edilir.( İsteğe göre zeytinleride ilave edebilirsiniz)
  4. Ayrıca yeşil biber,közlenmiş kabukları soyulmuş kırmızı biberde ilave edilebilir.
Afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages